E drejtë apo e gabuar, klienti ka gjithmonë të drejtë
Baboon.al në 4 hapa

Hapi 1
Konsumatori kryen porosinë online.

Hapi 2
Restoranti merr kërkesën.

Hapi 3
Restoranti pranon porosinë tuaj dhe e përgatit.

Hapi 4
Porosia dërgohet nga restoranti për në vendndodhjen tuaj.
"Një klient i kënaqur është strategjia më e mirë e një biznesi."
Michael LeBoeuf
Përfitimet e Konsumatorëve

Dërgoni porosinë tuaj tek një restorant në mënyrë të sigurt.

Shmangni thirrjet telefonike dhe linjat e zëna.

Kontrolloni vlerësimet e konsumatorëve të tjerë për restorantin.

Pagesat realizohen me para në dorë pa pasur nevojë për kartë krediti.

Gjeni qindra restorante dhe mënyra gatimi me vetëm një klik.

Shikoni menu të ndryshme me çmimet në kohë reale.

Përfitoni ulje ekskluzive dhe promocione të bëra enkas për Ju.

Vlerësoni personalisht kush janë restorantet më të pëlqyera.